Saturday 14 May 2011

i always dispOinted and nOt appreciated :'(


Aku ingin meluahkan perasaan aku ! HAHA .. hmm . np aeq .. setiap kaly aku jumpa seOrg  BOY  yg selame niy aku menCari . daa bnykk kali jmpee … daa text ,, daa jadi KAWAN aku .. then .. aku selalu cakap kat dia . [ I ♥♥♥ U laa dear ] but ,, semua tu hanya buang masa saja . tada siapa yang appreciated kan . hm .. secara  jujur laa kan ,, aku mmg belom dapat boy yg betol betol SAYANG aku dengan ikhlas n sepenuh nyee ,, np ? np ? apa kurang nyee aku ==’ . [ cry :’( ] 
….. and .. if ada org nk aku , mix couple nun aku , aku msty TAK nak .. bukan apa .. aku daa tengok dr cara dy ,, dy bukan boy yg aku cari . soo , im sory laa yer .. but . [aku sayang dia sebagai kawan ]
….. ramai BOY yg aku daa kne  dyrOng just nk men kan perasaan aku ,,  ..
eyhh . aku tak paham laa nun semua niy ,, adess .. np aeq aku selalu kne cm niy
?? bia aku nk buadd at sumone cmtuu , aku TAKUT , aku SAYANG dia , aku TAK sgOp , [sangad kejam bagi aku ] but why ?? dy TAK pernah pk dy buadd aku , [memang BOY tada feel lgsOng ]

              HAHA , opss . [ merepak meraban ]

kusOt [ dispOinted dengan yunn.nuar, man , buyun . and  ***** **********  ] HAHA , aku daa malss nk pk semua niy ,, tada GUNA laa , hate hate , !!!!!!!!!!! :’(


                               Eyca TanOtie ^^

No comments:

Post a Comment