Tuesday 19 April 2011

COUPLE ????????????????????????????

HAHA , lom time nyaa lhaa , agpon .. aku bukan gurl yg cukup sifat tok sum1(boy) , lagi satu ,, AKU TAK TRUST BOY ,,, tahu ja lhaa .. kdg kdg , de separoh boy niy ,, law couple , just amek kesempatan ja ,, hm , n memaenkan perAsaan trhadap seorg gurl ,, ahh ,, senang cter ,, bukan boy ja . malah .. gurl pon ada .. but .. aku tak cm tuu .. because ,, ma mom .. tak mengajar aku cmtuu okee ..  ok.. law pasal SETiA niy ,,, korg nak tahu .. 100% ADee dalam ciri ciri aku tk sum1 ,, but .. law boy ue daa tipu aku sekali saja ,, opss .. im sorry .. aku akan mmbuat problem tanpa HENTI ,, ..

             PENGALAMAN ..

             * Aku pernah berCOUPLE gan sum1 ... ktowg couple daa 2 tahun , but .. hm.. hubungn aku tak sampai kemana .. promise promise ktowg . hanya sia sia saja .. niy lhaa skly aku berCOUPLE .. hm .. n mcm mcm aku da mengalami .. er .. tak tahan aa . nk menahan semua ue ..,, its okee .. tu hanya dugaan ,, apa yang perlu .. aku patut BERSABAR .. HAHA .. :'( [menangis AKU bila teringat semua yg amat sedih bagi aku ] so , ma mom ckp .. niy pengajaran bg ak .. JANGAN ULANGI LAGI ,, pesanan ma mom ...

No comments:

Post a Comment