Monday 25 April 2011

: 25 Di Dewan Jubli Intan :


HAHA !! .
= 25 APRiL 2011
   Hari niy aku pergi kee Carnival dan  Pameran Buku , Di Dewan Jubli intan Batu Pahat .
. best laa gak .. cari bku tok stdy ,, nk PMR meyh || stdy hard+tdy smart || .. dapat lhaa 1 book ..
   .. lepas cari bku .. snap snap pic jap .. HAHA .. __.. g laa makan at warong ,,, ehh .. tbe c2 tak jdi makan .. b’cOss cam takk SEDAP jaa eee .wat air pon LEMBAB gilak .. daa ar gah aOss .. er .. ||sabar jelar ||  .. lepas minom minom.. ktorg jalan jalan beli rOti sosej at kedai KEK . haha … bnyk gilak .. then makan aaa at tepi tepi  Dewan Jubli Intan tu …  lepas makan .. ktorg masok Dewan balekk .. jn jln jap .. bb BAS lmbt gler nk sampai .. pusing pusing at dlm u cam org apa ..     time gah jlan jlan cari buku … ada buda (boy) 2 org kejar kejar aku pp, n bella . HAHA . sengal . ktorg  just  senyum ja ..  buda dorg ue CUTE laa gak kan ,   time nakk balekk ,, ktorg bertembong ag .. then dy pgl aku mx num ..     || HAHA || bagi saja ,, biase aa nk add kawan kan . bukan aku wat pape pon ,, nk knl knl .. ktorg pon text lhaa .. HAHA .. dua dua skali aku LAYAN .. haha … budaa cute tue .. EHH … ||xxxx||
… HA !!!  12:00 p:m .  tbe tbe ckgu pgl .. BAS daa sampai .. HAHA .. ngeng ngeng .. daa sampai pon at skola  … but ckg bg semua boley  balekk ja .. HAHA …. Aku tak balekk pon .. lepak at uma KAWAN .. sblah skoolaa ja !! . HAHA .. … HUH !!! penad sangad ~~  =__= …..   .. tu saja lah kisah aku 1 hari niyy … ngee==’

No comments:

Post a Comment